Blog

Zapraszamy na konferencję SPA to BIZNES 2025

Zapraszamy na konferencję SPA to BIZNES 2025

31 marca 2025 r. odbędzie się pierwsza Konferencja SPA to BIZNES, którą nasza Akademia Spa Professionals ma zaszczyt współorganizować. W ramach tego wydarzenia odbędzie się rówież wielka Gala Perfect SPA Awards 2025, na której poznamy najlepsze obiekty SPA...

czytaj dalej
Longevity – trend długowieczności

Longevity – trend długowieczności

Sądzę, że w branży SPA & wellness będziemy w najbliższych latach świadkami wielu zmian. Rozwój trendu długowieczności (longevity) to ogromna szansa na przekształcenie tradycyjnych stref SPA & wellness w nowoczesne centra łączące naturę i technologię. Kluczowym...

czytaj dalej
Personalizacja usług SPA

Personalizacja usług SPA

Wymagania klientów są coraz bardziej spersonalizowane. Konieczna jest dywersyfikacja usług i wyspecjalizowana oferta. Z jednej strony każdy z nas skupia się na naturalnych aspektach swojej egzystencji potrzebach fizycznych związanych z obcowaniem z naturą, zdrowym...

czytaj dalej
Zrównoważony rozwój – kierunek przyszłości branży SPA.

Zrównoważony rozwój – kierunek przyszłości branży SPA.

W branży SPA, tak jak w każdej innej dziedzinie, zrównoważony rozwój staje się nie tylko modnym hasłem, ale wręcz obowiązkiem. To coś więcej niż wybór – to kierunek, który determinuje przyszłość rynku. Pracując jako manager SPA w miejskich hotelach, widzę, jak...

czytaj dalej
SPA jako wsparcie w terapii.

SPA jako wsparcie w terapii.

Coraz większa świadomość społeczeństwa powoduje, iż korzystanie z ofert SPA nie jest już tylko formą relaksu, ale staje się rodzajem antidotum. Pędząc przez życie, goniąc za potrzebami i marzeniami, zapominamy o nas samych. Zwalniamy dopiero z powodu choroby czy...

czytaj dalej
SPA blisko natury w Hotelu Prezydent.

SPA blisko natury w Hotelu Prezydent.

Inwestycja, organizacja pracy, otwarcie i integracja z hotelem nowego SPA to ekscytujący czas tworzenia magicznego miejsca, gdzie będziemy kreować doznania i emocje naszych gości. To doskonała okazja do odświeżenia wizji i misji całego obiektu oraz bardzo wdzięczny...

czytaj dalej
SPA na dobre i na złe

SPA na dobre i na złe

Jak w  kryzysie poradziły sobie z tematem zarządzania SPA & WELLNESS   Alicja de Lubicz Szeliska z Hotel Grand Lubicz w Ustce, Monika Różewska z Hotel Leda Spa w Kołobrzegu oraz Agata Wendzonka z KANDARA SPA w Hotelu Double Tree by Hilton we Wrocławiu. Żadna z...

czytaj dalej